صورتي
القاهرة, Egypt
http://www.goodreads.com/mennafawzi اول تجربة نشر من مدونتي رواية "في أرض الحلم" في المكتبات الان

جميع حقوق النشر محفوظة وغير مسموح بالنقل !
سيتم نشر اسم و لينك الحرامية في قسم "امسك حرامي"

"حبيبة في ارض الحلم".. قصة رومانسية طريفة علي حلقات .(تم حذفها.. موجودة كاملة في كتاب " في أرض الحلم " في المكتبات)

حقوق الملكية يا حرامي!

الاثنين، 6 فبراير، 2012

هين المواطن العادي.. بعد شوية يبقي ثائر.. اقتل الثائر يطلع بداله من اهله اتنين.. استفزهم وقلهم ملكوش حق عندي مقتلناهوش.. يبقي الثائر غاضب.. استفزه اكتر و قول عليه بلطجي.. يتجن جنونه ويحاول يقتلك... ساعتها اقبض عليه بضمير مستريح و قول كنت بدافع عن نفسي!

هناك 3 تعليقات:

  1. انا جبتوووووووووووووووووووووه ... واخيرا رحت امبارح سيتي ستارز واشتريته ,, اشتريت نسختين كمان منه ... تشجيعا ليكي يا منة كالكتابة لان الرواية بجد خرافة وان شاء الله هاحتفظ بواحد وهادي واحد هدية لصحبتي عشان اعرفها عليكي .. بس كنت عاوزة اطلب منك طلب ممكن لو ينفع يعني اقابلك مرة وتمضيلي عليه .. يعني لو بتركبي مترو او حاجة بجد يا منة نفسي اتعرف عليكي جدا ..

    ردحذف
  2. انا المفروض كتبت التعليق تحت اخبار كتابي الاول ما اعرغشي اتنشر هنا ليه؟؟

    ردحذف
  3. وان شاء الله الثائر هو الى حيقبض عليه فالاخر
    والى بيهتف مش حيموت

    ردحذف